Informare Inițială

Subscrisa Regency Company SRL, cu sediul în București, Bd. Basarabia, nr.256, etaj 1, sector 3, număr de Ordine Registrul Comertului J40/2042/1999, CUI RO 11680026, telefon 0241/2553957, e-mail: dpo@regencycompany.ro, în baza art 13 din Regulamentul UE  679/2016 vă informăm că vom colecta și prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal: nume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresa, CNP, etc. în scopul încheierii contractului de muncă dintre dumneavoastră și subscrisa.
Temeiul juridic al prelucrării datelor dumneavoastră îl reprezintă încheierea și executarea unui contract (art. 6 alin. 1 lit. b din Regulament) precum și prelucrarea necesară conform obligației legale (art. 6 alin. 1 lit. c din Regulament) obligație legală reglementată de legislația muncii.
Vă informăm că, destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt:
- în situația în care se încheie un contract de muncă: angajații subscrisei, instituțiile statului, și nu intenționăm transferul acestor date către o altă companie.
Vom folosi datele dumneavoastră personale referitoare la procesul de recrutare pentru:
– a evalua dacă sunteți potrivit pentru o poziție în cadrul SC Regency Company SRL
– a vă contacta cu privire la aplicația dumneavoastră,
– a administra procesul de recrutare,
– a vă contacta cu privire la posturile care devin disponibile ulterior, chiar și pentru firmele din grupul Regency Company și pentru care considerăm că aveți profilul profesional potrivit,
– a avea evidența unor eventuale procese anterioare de recrutare ale noastre la care ați participat și a motivelor pentru care nu vi s-a adresat o ofertă sau pentru care oferta a fost refuzată.
Nu divulgăm sau transferăm datele dumneavoastră personale către terți. Cu toate acestea, în cazurile în care divulgarea sau transferul este necesar sau dacă suntem obligați prin lege, vă vom informa în cel mai scurt timp posibil cu privire la acest transfer.

Informațiile cu caracter personal pot fi divulgate către Poliție, Instanțe judecătorești sau organe ale statului abilitate atunci când există o cerere expresă din partea acestora și legea o impune.
În cazul în care vom divulga sau transfera datele dumneavoastră personale către terți, vom face acest lucru în conformitate cu legile aplicabile și vom adopta măsurile necesare pentru a asigura integritatea și protecția acestora.

Datele vor fi stocate:
- pe o perioada determinată, atâta timp cât există contractul de munca în vigoare (dacă se va încheia un contract de muncă) precum si, în conformitate cu legislația în vigoare atâta timp cât avem obligația legală de a păstra contracte de muncă, ștate și alte documente legale în evidența contabilă și în arhiva societății.
-pe o perioada de 3 ani în situația în care nu s-a încheiat contractul de muncă.
Vă informăm că, aveți dreptul de a solicita accesul la datele dumneavoastră personale, precum și rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, conform legii, precum și dreptul de a face plângere la Autoritatea de Supraveghere, dacă considerați că drepturile dumneavoastră au fost nerespectate.
Vom stabili măsuri tehnice și procedurale pentru a proteja și pentru a asigura confidențialitatea integritatea și accesibilitatea datelor dvs cu carcater personal prelucrate, vom preveni utilizarea sau accesul neautorizat și vom preveni încălcarea securității datelor cu caracter personal, în conformitate cu legislația în vigoare.

Echipa Regency Company este foarte importantă pentru noi și vrem să o extindem cu noi colegi, profesioniști, capabili să ne susțină în efortul nostru de a dezvolta și a duce mai departe brandul Regency. Dacă îți dorești să faci parte din această echipă, trimite CV-ul tau prin e-mail la recrutare@regencycompany.ro, menționând în titlu postul pentru care ai aplicat.
Asistent Manager/ Front Office

Candidatul ideal

Cunostinte de operare PC (Word, Power Point, Excel ) si in utilizarea Internetului;
Atentie distributiva, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
Persoana pro-activa, cu initiativa, dinamica, orientata spre rezultate, cu abilitati organizatorice;
Abilitati de comunicare si de lucru in echipa.

Descrierea jobului

Minutarea sedintelor de management ale societatii;
Evidenta agendei Directorului General;
Organizarea mobilitatilor (deplasarilor) in tarile partenere, atunci cand este cazul;
Cautare de oferte pentru realizarea evenimentelor;
Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat (preluarea apelurilor telefonice, asigurarea protocolului in interiorul si in cadrul intalnirilor);
Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
Actualizarea bazei de date documente;
Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
Colaborare eficienta cu toate departamentele societatii.

Avocat Intern

Candidatul ideal

Suntem in cautarea unui Avocat Definitiv care sa se alature echipei noastre pe o pozitie in house si care sa indeplineasca urmatoarele cerinte:

Experienta minim 4 ani;
Excelente cunostinte teoretice si practice din legislatie, privind Dreptul Comercial, Dreptul Societar, Dreptul Civil;
Capacitate superioară de concentrare şi orientare către obiective şi sarcini;
Acuratețe în redactarea documentelor;
Abilitati deosebite de cercetare, comunicare si interactiune;
Persoana organizata, perseverenta si responsabila;
Limba engleza la nivel avansat;
Bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
Disponibilitate pentru deplasări.

Descrierea jobului

Acorda asistenta juridica / reprezentare procese civile, penale, incheiere contracte, tranzactii imobiliare, verificare/ obtinere acte, mosteniri, infiintari/ modificari societati comerciale;
Acorda asistenta juridica si suport pentru problemele aparute in procedurile legale de recuperare a creantelor din portofoliul companiilor din grup ;
Formuleaza actiuni, intampinari, plangeri, contestatii, cai de atac, declaratii de creanta, voturi pentru adunarile/comitetele creditorilor si alte asemenea documente specifice;
Asigura reprezentarea companiei in fata instantelor judecatoresti si a altor organe jurisdictionale si autoritati publice in dosarele debitorilor din portofoliu;
Monitorizeaza toate dosarele aflate pe rolul instantelor judecatoresti, urmarind stadiul acestora de solutionare;
Acorda suportul companiei in chestiunile legate de darea in plata a imobilelor aduse in garantie de catre debitori (notificari, litigii, incheierea tranzactiilor de dare in plata);
Redacteaza tranzactii extrajudiciare, acorduri de vanzare, angajamente de plata, conventii intre parti;
Redacteaza raspunsuri catre debitori, executori, administratori/lichidatori judiciari, terte parti, autoritati;
Participa la negocieri cu debitorii in procesul de recuperare a creantelor;
Urmareste evolutia cadrului legislativ relevant in activitatea desfasurata si asigura punerea sa in aplicare la nivelul companiei.

Consilier Juridic

Candidatul ideal

Studii superioare absolvite;
Experienta minim 3 ani in domeniul juridic;
Cunostinte in materia Executare silita, Drept Civil,Dreptul Muncii, Drept comercial,legea autorizatiilor de constructii,tranzactii imobiliare;
Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
Abilitati de organizare si planificare;
Atitudine pozitiva, rabdator si adaptabil situatiilor de tip deadline;
Disponibil pentru deplasari.

Descrierea jobului

Indeplineste formalitatile de obtinere a certificatelor de urbanism si autorizatiilor de construire conform legii 50/1991 si mentine legatura cu arhitectii si persoanele calificate implicate in proiecte;
Monitorizeaza dosarele aflate in insolventa si/sau executare silita;
Mentine legatura cu executorii judecatoresti, administratorii judiciari si lichidatorii asupra cazurilor aflate in portofoliu;
Gestioneaza modificarile cu privire la desfasurarea activitatii societatii la ONRC.

Specialist Resurse Umane

Candidatul ideal

Experienta de lucru de minim 3 ani consecutivi ca si specialist salarizare;
Cunostinte de operare PC (Word, Power Point, Excel );
Buna cunoastere a legislatiei in domeniul salarizarii;
Atentie pe detalii, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
Persoana responsabila, organizata, pro-activa, dinamica, orientata spre indeplinirea obiectivelor corect, complet si la termenele stabilite;
Abilitati de comunicare si de lucru in echipa.

Descrierea jobului

Verificarea zilnica a condicilor de prezenta;
Raporteaza corect, complet si la timp catre specialistul administrare de personal datele salariale pentru inregistrarea in REVISAL (zile nemotivate, CFP,etc)
Inregistrarea lunara in aplicatia payroll a tuturor datelor necesare efectuarii calculului salarial;
Emiterea lunara a fiselor de pontaj, a statelor de plata, a fluturasilor, a rapoartelor de viramente ;
Generarea, verificarea si validarea D 112;
Efectuarea periodica a raportarilor statistice privind datele salariale;
Transmiterea corecta, completa si la timp a rapoartelor solicitate de catre superiorul ierarhic;
Emiterea si eliberarea adeverintelor privind veniturile salariatilor companiei;
Ofera consultanta privind modul de calcul al salariilor, a aplicarii prevederilor legale in domeniul salarizarii;
Efectuarea intregii activitati de salarizare conform legislatiei in vigoare;
Consultarea permananeta a modificarilor legislative, raportarea si implementarea acestora in activitatea desfasurata.

Contacteaza-ne

opțional
Produs adăugat la lista de dorințe
Produs adăugat pentru comparație.

Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența navigării pe website-ul nostru. Vom presupune că sunteți de acord, dar puteți renunța, dacă doriți.