Informare Inițială
- în situația în care se încheie un contract de muncă: angajații subscrisei, instituțiile statului, și nu intenționăm transferul acestor date către o altă companie.
Vom folosi datele dumneavoastră personale referitoare la procesul de recrutare pentru:
– a evalua dacă sunteți potrivit pentru o poziție în cadrul SC Regency Company SRL
– a vă contacta cu privire la aplicația dumneavoastră,
– a administra procesul de recrutare,
– a vă contacta cu privire la posturile care devin disponibile ulterior, chiar și pentru firmele din grupul Regency Company și pentru care considerăm că aveți profilul profesional potrivit,
– a avea evidența unor eventuale procese anterioare de recrutare ale noastre la care ați participat și a motivelor pentru care nu vi s-a adresat o ofertă sau pentru care oferta a fost refuzată.
Nu divulgăm sau transferăm datele dumneavoastră personale către terți, exceptie facand prevederile de mai sus. Cu toate acestea, în cazurile în care divulgarea sau transferul este necesar sau dacă suntem obligați prin lege, vă vom informa în cel mai scurt timp posibil cu privire la acest transfer.
Informațiile cu caracter personal pot fi divulgate către Poliție, Instanțe judecătorești sau organe ale statului abilitate atunci când există o cerere expresă din partea acestora și legea o impune.
În cazul în care vom divulga sau transfera datele dumneavoastră personale către terți, vom face acest lucru în conformitate cu legile aplicabile și vom adopta măsurile necesare pentru a asigura integritatea și protecția acestora.
Datele vor fi stocate:
- pe o perioada determinată, atâta timp cât există contractul de munca în vigoare (dacă se va încheia un contract de muncă) precum si, în conformitate cu legislația în vigoare atâta timp cât avem obligația legală de a păstra contracte de muncă, ștate și alte documente legale în evidența contabilă și în arhiva societății.
-pe o perioada de 1 an în situația în care nu s-a încheiat contractul de muncă.
Vă informăm că, aveți dreptul de a solicita accesul la datele dumneavoastră personale, precum și rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, conform legii, precum și dreptul de a face plângere la Autoritatea de Supraveghere, dacă considerați că drepturile dumneavoastră au fost nerespectate.
Vom stabili măsuri tehnice și procedurale pentru a proteja și pentru a asigura confidențialitatea integritatea și accesibilitatea datelor dvs cu carcater personal prelucrate, vom preveni utilizarea sau accesul neautorizat și vom preveni încălcarea securității datelor cu caracter personal, în conformitate cu legislația în vigoare.
Echipa Regency Company este foarte importantă pentru noi și vrem să o extindem cu noi colegi, profesioniști, capabili să ne susțină în efortul nostru de a dezvolta și a duce mai departe brandul Regency. Dacă îți dorești să faci parte din această echipă, trimite CV-ul tau prin e-mail la recrutare@regencycompany.ro, menționând în titlu postul pentru care ai aplicat.
Responsabilități:
Întocmirea facturilor, avizelor, proformelor
Intocmire dispozitiilor de plată/încasare
Emiterea chitanțelor, încasare numerar și prin POS
Întocmirea zilnica a monetarului, raportul Z
Arhivarea documentelor.
Responsabilități:
Livrarea mărfurilor în conformitate cu dispoziţiile primite
Completarea corectă a documentelor aflate în responsabilitatea șoferului
Respectarea regulilor interne ale firmei.
Responsabilități:
Activități de manipulare, mixare și paletizare a mărfurilor
Colectarea produselor din stoc conform comenzilor
Manipularea mărfurilor cu ajutorul echipamentelor de ridicat și transport.
Responsabilități:
Efectuează recepția mărfii sosite de la furnizori
Controlează calitatea mărfii
Depozitează și păstrează produsele pe rafturi
Deservește clienții din showroom (dacă este cazul)
Cunoașterea denumirii și codului fiecărui produs.