Informare Inițială

Subscrisa Regency Company SRL, cu sediul în București, Bd. Basarabia, nr.256, etaj 1, sector 3, număr de Ordine Registrul Comertului J40/2042/1999, CUI RO 11680026, telefon 0241/2553957, e-mail: dpo@regencycompany.ro, în baza art 13 din Regulamentul UE  679/2016 vă informăm că vom colecta și prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal: nume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresa, CNP, etc. în scopul încheierii contractului de muncă dintre dumneavoastră și subscrisa.

Temeiul juridic al prelucrării datelor dumneavoastră îl reprezintă încheierea și executarea unui contract (art. 6 alin. 1 lit. b din Regulament) precum și prelucrarea necesară conform obligației legale (art. 6 alin. 1 lit. c din Regulament) obligație legală reglementată de legislația muncii.

Vă informăm că, destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt:

- în situația în care se încheie un contract de muncă: angajații subscrisei, instituțiile statului, și nu intenționăm transferul acestor date către o altă companie.

Vom folosi datele dumneavoastră personale referitoare la procesul de recrutare pentru:

– a evalua dacă sunteți potrivit pentru o poziție în cadrul SC Regency Company SRL

– a vă contacta cu privire la aplicația dumneavoastră,

– a administra procesul de recrutare,

– a vă contacta cu privire la posturile care devin disponibile ulterior, chiar și pentru firmele din grupul Regency Company și pentru care considerăm că aveți profilul profesional potrivit,

– a avea evidența unor eventuale procese anterioare de recrutare ale noastre la care ați participat și a motivelor pentru care nu vi s-a adresat o ofertă sau pentru care oferta a fost refuzată.

Nu divulgăm sau transferăm datele dumneavoastră personale către terți, exceptie facand prevederile de mai sus. Cu toate acestea, în cazurile în care divulgarea sau transferul este necesar sau dacă suntem obligați prin lege, vă vom informa în cel mai scurt timp posibil cu privire la acest transfer.

Informațiile cu caracter personal pot fi divulgate către Poliție, Instanțe judecătorești sau organe ale statului abilitate atunci când există o cerere expresă din partea acestora și legea o impune.

În cazul în care vom divulga sau transfera datele dumneavoastră personale către terți, vom face acest lucru în conformitate cu legile aplicabile și vom adopta măsurile necesare pentru a asigura integritatea și protecția acestora.

Datele vor fi stocate:

- pe o perioada determinată, atâta timp cât există contractul de munca în vigoare (dacă se va încheia un contract de muncă) precum si, în conformitate cu legislația în vigoare atâta timp cât avem obligația legală de a păstra contracte de muncă, ștate și alte documente legale în evidența contabilă și în arhiva societății.

-pe o perioada de 1 an  în situația în care nu s-a încheiat contractul de muncă.

Vă informăm că, aveți dreptul de a solicita accesul la datele dumneavoastră personale, precum și rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, conform legii, precum și dreptul de a face plângere la Autoritatea de Supraveghere, dacă considerați că drepturile dumneavoastră au fost nerespectate.

Vom stabili măsuri tehnice și procedurale pentru a proteja și pentru a asigura confidențialitatea integritatea și accesibilitatea datelor dvs cu carcater personal prelucrate, vom preveni utilizarea sau accesul neautorizat și vom preveni încălcarea securității datelor cu caracter personal, în conformitate cu legislația în vigoare.

Echipa Regency Company este foarte importantă pentru noi și vrem să o extindem cu noi colegi, profesioniști, capabili să ne susțină în efortul nostru de a dezvolta și a duce mai departe brandul Regency. Dacă îți dorești să faci parte din această echipă, trimite CV-ul tau prin e-mail la recrutare@regencycompany.ro, menționând în titlu postul pentru care ai aplicat.

Echipa Regency Company este foarte importantă pentru noi și vrem să o extindem cu noi colegi, profesioniști, capabili să ne susțină în efortul nostru de a dezvolta și a duce mai departe brandul Regency. Dacă îți dorești să faci parte din această echipă, trimite CV-ul tau prin e-mail la recrutare@regencycompany.ro, menționând în titlu postul pentru care ai aplicat.
Specialist Resurse Umane

Candidatul ideal

Experienta de lucru de minim 3 ani consecutivi ca si specialist salarizare;
Cunostinte de operare PC (Word, Power Point, Excel );
Buna cunoastere a legislatiei in domeniul salarizarii;
Atentie pe detalii, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
Persoana responsabila, organizata, pro-activa, dinamica, orientata spre indeplinirea obiectivelor corect, complet si la termenele stabilite;
Abilitati de comunicare si de lucru in echipa.

Descrierea jobului

Verificarea zilnica a condicilor de prezenta;
Raporteaza corect, complet si la timp catre specialistul administrare de personal datele salariale pentru inregistrarea in REVISAL (zile nemotivate, CFP,etc)
Inregistrarea lunara in aplicatia payroll a tuturor datelor necesare efectuarii calculului salarial;
Emiterea lunara a fiselor de pontaj, a statelor de plata, a fluturasilor, a rapoartelor de viramente ;
Generarea, verificarea si validarea D 112;
Efectuarea periodica a raportarilor statistice privind datele salariale;
Transmiterea corecta, completa si la timp a rapoartelor solicitate de catre superiorul ierarhic;
Emiterea si eliberarea adeverintelor privind veniturile salariatilor companiei;
Ofera consultanta privind modul de calcul al salariilor, a aplicarii prevederilor legale in domeniul salarizarii;
Efectuarea intregii activitati de salarizare conform legislatiei in vigoare;
Consultarea permananeta a modificarilor legislative, raportarea si implementarea acestora in activitatea desfasurata.

Graphic Designer 3D

Candidatul ideal

Dacă ai experiență de minim 2 ani în proiectare și randări 3D;

Ești absolvent al unei facultăți de profil sau cursuri de specialitate;

Ai cunoștințe solide de 3Ds Max, Vray și alte programe specifice designului de interior/ proiectare 3D: AutoCAD;

Cunostinte  Adobe (InDesign, Photoshop, Illustrator), Photoshop -constituie avantaj;

Ești atent la detalii;

Ești comunicativ, lucrezi bine în echipă și cu termene limită.

 

Descriere job:

Propuneri de concepte elemente de mobilier și proiectare grafică: canapele, colțare, fronturi uși etc.;

Modelare, texturare, randare și integrarea elementelor în medii virtuale, cu ajutorul soft-urilor de specialitate;

Transmiterea către departamentul de producție a schemelor tehnice de execuție și montaj.

 

Dacă dorești să te dezvolți într-un mediu de lucru stabil și dinamic, așteptăm CV-ul și portofoliul tău.

Programator

Candidatul ideal

Absolvent studii superioare profil IT;

Minim 3 ani experiență .NET (C#, ASPX);

Cunoștințe solide OOP;

Cunoștințe medii baze de date relaționale SQL Server;

Abilitatea de a învăța repede, atenție la detalii, abilități de comunicare.

 

Constituie avantaj :

Experiența în lucrul cu sisteme ERP;

Cunoscător al platformei .Net și a mediilor de dezvoltare Microsoft Visual Studio.

 

Descriere job:

Dezvoltare aplicații utilizând platforma .NET ( C#, ASPX );

Participare la implementare, testare și mentenanță aplicații software;

Participare la training inițial pentru tehnologiile specifice proiectelor în derulare;

Dezvoltare/ întreținere aplicații pentru partea de backoffice.

Agent vânzari PAL/ accesorii mobilă

Candidatul ideal

Studii superioare finalizate;

Permis de conducere categoria B;

Abilități foarte bune de comunicare și negociere, capacitate de lucru în echipă, orientat către client și rezultate;

Experiență în domeniul vânzarilor de minim 1 an;

Experiență în vânzarea de PAL sau accesorii mobilier constituie avantaj;

Cunoștinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word).

 

Descriere job

Administrează și dezvoltă portofoliul de clienți pe zona alocată;

Analizează cerințele clienților și oferă consultanță privind caracteristicile produselor;

Menține continuu relația cu clienții și le oferă asistență și soluții de rezolvare optima a situațiilor dificile;

Asigură analiza pieței și monitorizarea concurenței;

Transmite rapoarte de vânzări în vederea optimizării procesului și a strategiei de vânzări;

Colaborează cu managerii zonali pentru a alinia cel mai bun plan de dezvoltare pentru clienții din zona alocată, în vederea atingerii obiectivelor.

Contacteaza-ne

opțional
Produs adăugat la lista de dorințe
Produs adăugat pentru comparație.

Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența navigării pe website-ul nostru. Vom presupune că sunteți de acord, dar puteți renunța, dacă doriți.